9 věcí, které mě zaujaly v březnu | 2018

12. 04. 2018 | 0 comments

Pobavilo, potěšilo, poučilo, posunulo.

#1 GDPR, GDPR, GDPR. Nemluví se teď o ničem jiném. Vyzkoušela jsem si GDPR kalkulačku, která mi přijde jako nejšikovnější nástroj pro zorientování se ve struktuře problematiky. Z článků, co jsem na tohle téma četla, mi přišel užitečný zejména tento.

#2 Facebook a jeho skandál s únikem dat. Nijak mě to nepřekvapuje, to že se s daty pracuje, je podle mě jasné od samého začátku a podle mě by uživatel zkrátka neměl klikat na všechno co vidí a povolovat každé aplikaci práci se svými daty. Jak ale správně říká můj kamarád a kolega Radim Pekárek, je načase začít přemýšlet o sociálních sítích a práci s daty uživatelů na úrovni vlád, a tahle kauza by k tomu mohla vést.

#3 Narazila jsem na web Pozitivní zprávy. Hezká myšlenka, takže posílám dál. Jen bych přidala SSL certifikát na doménu… Profesionální deformace.

#4 Co mě pobavilo způsobem, o který zase tak moc nestojím, je reklama na nové pánské deodoranty Dermacol. Eh… Chápu, že značka využívá úspěchu estrád jako Tvoje tvář má známý hlas, a chápu, že nejsem cílovka ale… Opravdu je tohle nutné?

#5 Ten totálně creepy mimozemšťan v reklamě na Zaplo! Nový Alzák a Láďa Hruška v jednom? Zato Hornbach má opět skvělou kampaň, ve které pracuje s benefity fyzické práce. A také mě zaujala reklama na Reserved se Cindy Crawford, která je krásně ve stylu přelomu 80. a 90. let.

#6 Adobe oznámil konec vývoje svého produktu Muse. Muse je editor generující kód webové stránky, který pak lze nahrát na server, nebo z něj udělat šablonu pro WordPress. Stránky v něm vytvořené  budou ještě několik let funkční, ale jakmile výrazněji pokročí prohlížeče, budou muset uživatelé webů udělaných v Muse přejít na něco jiného.

#7 Pražský Orloj se rekonstruuje, a tak aby turisté nepřišli o jednu z hlavních atrakcí hlavního města, umístila společnost BigMedia na lešení obří LED obrazovku, na které pomocí speciálního softwaru nabízí pohled na věž bez lešení. Hezký způsob, jak využít technologie ve prospěch života města.

#8 Jsem zvědavá na nový časopis vydavatelství Burda s názvem About. Tenhle nový titul zaměřený na mileniály jsem ale zatím v žádné trafice nepotkala.

#9 Koncert Metallicy v O2 Aréně. To bylo sice na začátku dubna, ale jsem toho tak plná, že to nechci nechávat do příštího měsíce. Na tenhle zážitek kalendář neplatí!

 

— zveřejněno ve čtvrtek 12. 4. 2018 | napsala Karla
DALŠÍ ČLÁNKY Z RUBRIKY #9 VĚCÍ:

 „Sdílení informací zlepšuje kulturu podnikání. Přispějte do prostoru svou zkušeností nebo názorem, který pomůže ostatním. Sharing is caring.“

0 Comments

Submit a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

nové komentáře

💌

newsletter

nový článek vždy do schránky, inspirace pro život na volné noze a tipy, které dávám jen klientům 🤫

Odesílám vždy ve čtvrtek. Někdy každý týden, někdy obtýden.