9 věcí, které mě zaujaly v červnu a červenci | 2019

1. 08. 2019 | 2 comments

Pobavilo, potěšilo, poučilo, posunulo.

#1 „Dnešní člověk žije předběhu, nepatří mu přítomnost.“, říká filosofka Anna Hogenová v rozhovoru o uspěchaném životním stylu, který si stojí za to poslechnout.

#2 Měla by zbrojovka sponzorovat filmový festival? Červencová diskuze o tom, kde je hranice sponzorství, proběhla českým veřejným prostorem na popud režisérky Terezy Nvotové. Její komentář si lze poslechnout na DVTV.

#3 Instagramu rostou uživatelé a s tím klesá míra interakce. Podle stránky Social Media Today je třeba připravit se na rostoucí výdaje na instagramovou reklamu. Stories nadále rostou na oblibě, pozor ale na to, že míra retence (neboli schopnosti udržet něco v paměti) po shlédnutí šesti stories klesá. V nejbližších měsících přibyde na Instagramu nová sekce „Explore“, která bude uživatele navádět k potencionálně zajímavému obsahu, a kam má Instagram v plánu nasměrovat také inzerci, aby nedošlo k přehlcení hlavního feedu reklamou.

#4 Správa železniční dopravní cesty připravila kampaň, která má upozorňovat na nebezpečné chování při vlakové dopravě. Spot diváky nešetří a ukazuje reálně fotografie obětí nehod.

#5 Televizní skupina Prima získala licenci pro zpravodajský kanál CNN Prima News. Bude ho mít na starosti stejný tým, který dělá bulvární primácké zpravodajství. Snad zvládnou dělat CNN News o něco seriózněji.

#6 Mattoni pobavila recyklovanou reklamou z 90. let („Mattoni už není!“), Volkswagen potěšil pěkným spotem o elektromobilech, a Adidas je cool s reklamou na své Supercourt bílé tenisky.

#7 Brexit, Černobyl, Sedmilhářky, Stranger Things, 3. řada Příběhu služebnice. Nezbytné kousky z netflixovské a HBO produkce. Máme v létě co dělat.

#8 Prohlížeč Chrome má potíže. Na jaře Google varoval před chybou, která umožňovala webovým aplikacím prohlížet obsah uživatelova počítače (více zde), v červnu se potýkal s potížemi po posledním updatu. Na stránkách Google supportu lze najít návody, jak které obtíže řešit.

#9 Poslední dobou tvoří značnou část obsahu facebookových stránek i profilů výsměch nepovedené práci kolegů z oboru. Nesoudná videa, špatná grafika, hrozný pravopis. Je to užitečné, protože jde o vytváření tlaku na zvýšení kvality, nebo je to spíš neinspirativní a nízká kratochvíle? Jedno je jisté: není nic lehčího, než stisknout tlačítko „Sdílet“ a zvyšovat svůj vlastní dosah na slabé chvilce někoho druhého.

Co si myslíte o kontroverzním sponzorství? Sdílíte nekvalitní obsah, když vás pobaví? Co v létě pobavilo, potěšilo, poučilo nebo posunulo vás?

  • 16
    Shares
— zveřejněno ve čtvrtek 1. 8. 2019 | napsala Karla
DALŠÍ ČLÁNKY #9 VĚCÍ:

 „Sdílení informací zlepšuje kulturu podnikání. Přispějte do prostoru svou zkušeností nebo názorem, který pomůže ostatním. Sharing is caring.“

2 komentáře

  1. Pavel Kučera

    Zbrojovku nevnímám jako kontroverzní,zbraň je taková, jaký je její majitel,paní režisérka je mladá a naivní.

    Reply
    • Karla

      Já na to nemám jasný názor. Na jednu stranu, nemůžeme si hrát na to, že náš svět může existovat bez zbraní, na druhou stranu filmový festival by měl být také oslavou humanismu, k čemuž se zbraně nehodí. Jinak mě naopak paní Nvotová přijde v argumentaci věcná, rozumná, neemotivní a rozumím jejímu stanovisku.

      Reply

Submit a Comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

nové komentáře

💌

newsletter

nový článek vždy do schránky, inspirace pro život na volné noze a tipy, které dávám jen klientům 🤫

Odesílám vždy ve čtvrtek. Někdy každý týden, někdy obtýden.