9 věcí, které mě zaujaly v květnu | 2019

6. 06. 2019 | 1 comment

Pobavilo, potěšilo, poučilo, posunulo.

#1 „The future is private,“ říká Facebook a chystá největší změny za posledních pět let. Ubyde charakteristicky modré barvy, zvýší se důraz na skupiny a upřednostňování soukromého obsahu před veřejným.

#2 Zásilkovna spustila robotický výdej balíků, Rohlík.cz jako první online supermarket přichází s vratnými skleněnými obaly u některých typů potravin.

#3 Seriál Černobyl na HBO. Kdyby měl člověk za letošní rok vidět jen jeden jediný seriál, byl by to tenhle.

#4  „Většina influencerů bere jednu komerční nabídku za druhou, nevybírá si spolupráci podle toho, jak je pro ně relevantní, a tak přestává být jejich doporučení důvěryhodné,“ uvedla na letošní konferenci Communication Summit Zuzana Svobodová, ředitelka PR komunikace McDonalds. Vyjádřila se tak k influencer marketingu a ke slábnutí jeho vlivu.

#5 A McDonald‚s ještě jednou: McHive, včelí úl v podobě McDonalds pobočky. Přesná kopie restaurace je součástí iniciativ na podporu výskytu včel. Hezké video zde.

#6 OD Kotva se stal památkou. Jedním z hlavních důvodů  pro získání tohoto statusu je neobvyklý způsob, jakým si autoři obchodního domu poradili se zasazením do okolní zástavby.

#7 Prapodivné květnové reklamy: Linka pomoci řidičům 1224 vzbudila údiv reklamou s gangstery, ještě více otázek vyvolala reklama na Klenoty Aurum s Darou Rolins, a internetové spoty eshopu About You s Karolínou Kurkovou nevyvolaly otázky, ale jsou prostě… tak nějak nepříjemné.

#8 Instagram v květnu testoval skrytí počtu likes u příspěvků, zatím tedy jen v kanadské verzi.  O výsledcích toho není moc slyšet. Uvidíme, co přinese červen.

#9 Koho deptají „vytuněné“ osobní profily na LinkedInu, toho možná pobaví jeden z výsledků studie #FenomenLinkedIn: až 90 % dorazovaných nedůvěřuje pravdivosti informací uvedených na profilech. Profily jim připadají vylepšené, přibarvené, někdy i nepravdivé. Takže tak.

  • 9
    Shares
— zveřejněno ve čtvrtek 6. 6. 2019 | napsala Karla
DALŠÍ ČLÁNKY Z RUBRIKY #9 VĚCÍ:

 „Sdílení informací zlepšuje kulturu podnikání. Přispějte do prostoru svou zkušeností nebo názorem, který pomůže ostatním. Sharing is caring.“

1 Comment

  1. Anna

    Dobrý den, mam na Vás dotaz, co se myslí tím web designer přesně? Máme web/eshopu, ale chtěla bych nějakou změnu, oživit to a udělat víc atraktivní. Jak byste mi mohla pomoct? Nechci platit měsíční poplatek na např.shoptetu. Používáme nyní OpenCart velmi levnou verzi, ale potřebuji lepší vzhled a design. Mám jistou představu, ale ráda bych si nechala poradit. Co nabízíte za služby Vy? Děkuji za zpravu. Anna Brzáková (nakladatelství Dynastie) http://www.dynastie.cz

nové komentáře

💌

newsletter

nový článek vždy do schránky, inspirace pro život na volné noze a tipy, které dávám jen klientům 🤫

Odesílám vždy ve čtvrtek. Někdy každý týden, někdy obtýden.