9 věcí, které mě zaujaly v lednu | 2018

1. 02. 2018 | 0 comments

Pobavilo, potěšilo, poučilo, posunulo.

#1 Pražský magistrát chce více uměleckých děl v ulicích. Nechme stranou problémy spojené s financemi a transparentností takových slibů, a jen se zasněme – potkat při procházce více soch, více děl současných umělců? To by byla krása…

#2 Řetězec dm drogerie posouvá svůj koncept vyjádřený sloganem „Zde jsem člověkem“. Mění ho tak, aby zdůrazňoval hodnoty firmy i výjimečnost každého člověka. Slogan zní „Člověk jako každý jiný. Výjimečný.“ Podle mě je to jedině dobře. Viděla jsem spousty vtipálků stojících napůl ve vchodu do drogerie, napůl na chodníku, poskakujících z jedné nohy na druhou a říkajících „Teď jsem člověkem, teď nejsem. Jsem, nejsem, jsem, nejsem…“ Až jsem se divila, jak dlouho řetězec se svou podivně formulovanou myšlenkou vydržel.

#3 Postovala jsem na FB a LinkedInu, ale dávám i sem: přehled událostí konajících se v roce 2018 a vhodných k marketingovému využití. Odkaz zde.

#4 Podle společnosti TrendHunter sílí skepticismus k velkým značkám a s ním požadavky na personalizovaný přístup. Klíčem k úspěchu je lokálnost, autenticita, užitečnost, prospěšnost společnosti, geografické cílení a zohledňování životního stylu cílové skupiny. A když rozpočet dovolí, tak taky zábavná aktivace pomocí interaktivních kampaní.

#5 Marketingoví odborníci i průzkumy předpovídají, že rok 2018 bude stále ve znamení influencer a content marketingu.

#6 Nedávno jsem otevřela jakousi stránku a na ní začalo hrát video. Seděla jsem zrovna v kavárně a rozhlížela se, co je to za divné zvuky. Kdo ještě v dnešní době nechává na svém webu video, které se rozehraje (i se zvukem!), aniž by to návštěvník čekal?

#7 Facebook mění algoritmus, podle kterého se objevují příspěvky v newsfeedu. Chce zamezit tomu, aby naše zeď byla přehlídkou reklam a vrátit hlavní slovo příspěvkům přátel.

#8 Tenhle dům.

#9 Potěšil mě první bod článku 10 věcí, které bych si přál v roce 2018 od Jirky Rosteckého. Zní: „Přál bych si, abychom více rozvíjeli potenciál druhých.“

— zveřejněno ve čtvrtek 1. 2. 2018 | napsala Karla
DALŠÍ ČLÁNKY Z RUBRIKY #9 VĚCÍ:

 „Sdílení informací zlepšuje kulturu podnikání. Přispějte do prostoru svou zkušeností nebo názorem, který pomůže ostatním. Sharing is caring.“

0 Comments

Submit a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

nové komentáře

💌

newsletter

nový článek vždy do schránky, inspirace pro život na volné noze a tipy, které dávám jen klientům 🤫

Odesílám vždy ve čtvrtek. Někdy každý týden, někdy obtýden.