9 věcí, které mě zaujaly v prosinci | 2017

5. 01. 2018 | 0 comments

Pobavilo, potěšilo, poučilo, posunulo.

#1 Časopis Time jako osobnost roku 2017 ocenil všechny, kteří se účastnili kampaně #metoo. A Meryl Streep se stala terčem kritiky prostřednictvím kampaně „She knew“, ve které je kritizována za to, že se „věděla, ale nic neřekla.“ Absurdita, hysterie.

#2 „Kauzy Jaromíra Soukupa… je jediný publicistický pořad v Česku, kde vám naprosto přehledně vysvětlíme, jak to s těmi kauzami ve skutečnosti je. Srozumitelně vám sdělíme, kdo je darebák a kdo hrdina.“ (zdroj: https://www.barrandov.tv/kauzy-jaromira-soukupa). Bez komentáře.

#3 Dočetla jsem se (bohužel už nevím kde, takže nemůžu dát odkaz), že každý úkol, který úspěšně splníme, zvyšuje pravděpodobnost, že zvládneme i úkol následující. Nejlepší je prý tedy začít den ustláním postele – maličkost, která zabere chvilku, ale dodá elán vypořádat se s dalšími věcmi, které nás dál čekají. Ideální informace pro začátek nového roku, že?

#4 Co mě v prosinci nepřekvapilo, byl průzkumu agentury Grafton Recruitment, podle kterého nejsou předvánoční pracovní večírky příliš oblíbeným benefitem.

#5 Nedávno na mě vykoukla reklama: Roduslava, slovanská móda (https://www.roduslava.cz/). Nevím, co si o tom myslet – je to projekt, který se pohybuje po trajektorii současného trendu v návratu k lokálnímu, směrem k úspěchu? Nebo je to už příliš daleko za tím, kam trend doposud dospěl? Nevím, nechám se překvapit. Nic podobného zatím každopádně neznám.

#6 Konec síťové neutrality v USA. Zásadní zpráva. Doufejme, že Evropa nebude Spojené státy následovat. Více zde.

#7 Narazila jsem na internetový magazín Freshtag (https://freshtag.cz/) který se zaměřuje na mileniály. Také jsem se dočetla, že vydavatelství Burda ruší již po prvním výtisku magazín Loving, taktéž zacílený na generaci Y. Freshtag má na Instagramu od září 2017 okolo 30 followers. O mileniálech a o tom, jak na ně, se hodně namluví, ale snahy vycházející z konferencí a průzkumů, jsou často křečovité. Kdo na to jde podle mě naopak dobře, je třeba Zoot, Elle nebo Freshlabels.

#8 Před Vánocemi jsem pozorovala Alzu, která na trhu vede díky zatím nepřekonaným službám, a jsem zvědavá, jak se agresivní marketing, který využívá, vyplatí v dlouhodobém měřítku. Já na Alze nakupuji často a ráda, ale reklamy typu „Na rozdíl od ostatních garantujeme dodání do Vánoc.“, u kterých je drobným písmem dopsáno „V porovnání s eshopy, které to negarantují.“, mi vadí.

#9 „Rozhodnout se, co nedělat, je stejně důležité, jako rozhodnout se, co dělat.“ , řekl Steve Jobs. A já si to někde náhodou přečetla na konci roku, kdy jsem za sebou měla několikero rozhodování o tom, co skutečně už dělat nechci a nebudu. Takže posílám dál a přeji krásný nový rok 2018.

— zveřejněno ve čtvrtek 5. 1. 2018 | napsala Karla
DALŠÍ ČLÁNKY Z RUBRIKY #9 VĚCÍ:

 „Sdílení informací zlepšuje kulturu podnikání. Přispějte do prostoru svou zkušeností nebo názorem, který pomůže ostatním. Sharing is caring.“

0 Comments

Submit a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

nové komentáře

💌

newsletter

nový článek vždy do schránky, inspirace pro život na volné noze a tipy, které dávám jen klientům 🤫

Odesílám vždy ve čtvrtek. Někdy každý týden, někdy obtýden.