9 věcí, které mě zaujaly v únoru | 2018

7. 03. 2018 | 0 comments

Pobavilo, potěšilo, poučilo, posunulo.

#1 Marketéři hlásí: Zaměřte pozornost na InstaStories! Proč? Za málo práce lze získat zajímavá data, poznat své nejvěrnější fanoušky, udržovat každodenní kontakt a vytvářet dojem autenticity.

#2 Coca Cola a její dupačkový marketing okolo olympiády, co se odehrával na sociálních sítích.

#3 Reklama na pera Pilot! A pak taky dojemný Březňák s Amerikou od Lucie.

#4 Podle Media Tenor byl v roce 2017 nejcitovanějším mluvčím mluvčí hydrometeorologického ústavu. Tedy vlastně pardon, to by byla krása… Byl to Jiří Ovčáček.

#5 Na český trh vůbec poprvé přichází česká mutace Vogue. Takže kromě toho, že jsem zvědavá, je to dobrá zpráva z hlediska ekonomického – středoevropský trh je stabilní. Vydavatelství čeká vysokou návratnost své investice, uvedla zástupkyně licenční společnosti Condé Nast International Karina Dobrotvorskaya.

#6 Konečně jsem byla ve výtvarných potřebách v Soukenické. Jejich komunikace na sociálních sítích je skvělá a nalákala mě k návštěvě. A jediné, co teď můžu říct, je: „Doporučuji všem milovníkům papírnictví.“ Až uvidíte jejich výběr akvarelových barev, budete mít chuť stát se impresionistickým malířem.

#7 Co radí ve svých článcích a na svých sociálních sítích přední světoví marketéři, blogeři a mentoři osobního růstu? Neustále se učit nové věci. Hodně číst. Udržovat zdravé návyky. Žít přítomností. Před každým důležitým rozhodnutím se zastavit. Strukturovat svůj čas do přehledných oddílů. Znát svoje schopnosti i slabiny. Respektovat je. A chápat, že nikdo neumí všechno.

#8 V únoru jsem hodně narážela na téma zpomalování, které začíná rezonovat západním světem. Hezký článek o schopnosti dát si pauzu sdílela Arianna Huffington, k přečtení zde.

#9 Na Instagramu mě v únoru nejvíc zaujal Pastův post: „Tady by měl bejt motivační citát, ale učili mě, že lhát se nemá. Ne každý může, nebo chce ničeho v životě dosáhnout, ne každej potřebuje zrychlovat z nuly na sto za dvě vteřiny. Bůh nějak naděluje a rozděluje, mě něco nabídnul a já toho využil. Podle mě nenaděluje všem stejně, nevím jakej má klíč a pro zrovna mě ano. Myslím, že je úplně legitimní nesoutěžit, nic od života nechtít a jenom proste bejt, nebo si vychutnavat každou vteřinu, nebo se udřít k smrti, nebo obětovat život dětem, zasvětit ho pomoci druhým, nebo dělat cokoliv člověk chce. Každej má nějaký limity a je dobrý si je uvědomit.“ V době posedlé výkonem jsou toto slova, která je dobré slyšet. Amen.“

— zveřejněno ve čtvrtek 7. 3. 2018 | napsala Karla
DALŠÍ ČLÁNKY Z RUBRIKY #9 VĚCÍ:

 „Sdílení informací zlepšuje kulturu podnikání. Přispějte do prostoru svou zkušeností nebo názorem, který pomůže ostatním. Sharing is caring.“

0 Comments

Submit a Comment

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

nové komentáře

💌

newsletter

nový článek vždy do schránky, inspirace pro život na volné noze a tipy, které dávám jen klientům 🤫

Odesílám vždy ve čtvrtek. Někdy každý týden, někdy obtýden.