VIZUÁLNÍ IDENTITA

Můj Pohyb

Zavedené pohybové studio v pražských Kobylisích chtělo po letech fungování změnit název i identitu. Majitelka měla jasné požadavky a nepříliš jasnou vizi, jak je vizuálně komunikovat.

produkt

pohybové studio

úkol

rebranding

trvání

leden 2018 až září 2018

Rebranding pohybového studia ze Studio Beyond na studio Můj Pohyb byl v mnoha ohledech unikátní, neobvyklý a rozhodně ne nudný. Změna probíhala za plného provozu, týkala se celého konceptu pohybového studia, musela udržet stávající klienty a zároveň oslovit nové, trochu jiné, a společně se jménem studia měnila jméno i majitelka; nejen příjmení, ale i křestní. Divočina! Ale proběhlo to hladce, jak si můžete přečíst v následujícím popisu.

1. fáze: seznámení se a pochopení

Sezámení se a pochopení produktu zde proběhlo jinou cestou, a totiž tak, že jsem pro původní Studio Beyond už rok před rebrandingem dělala grafiku a letáky na základě jeho již existující vizuální identity. Znala jsem tedy velmi dobře provoz, klienty i komunikaci studia.

2. fáze: definice a vymezení

V druhém kroku spolupráce jsme si s majitelkou Janou Sárou Suchou na několika schůzkách nad kávou řekly, proč chce tak zásadní rebranding, co od něj očekává, jak ho chce komunikovat novým klientům, jak ho chce vysvětlit stávajícím klientům, jaké jej budou doprovázet změny v cenové politice a tak dále. Jana Sára měla jasné důvody a dobře formulovanou představu toho, co od rebrandingu chce, ale nebyla si jistá, jak to uchopit z hlediska grafiky a vizuální komunikace. Od toho jsem tu byla já, abych jí pomohla tuhle část rebrandingu uchopit a realizovat.

3. fáze: hledání a tvoření

Hledání a tvoření šlo jedna radost, protože jsme se s majitelkou dobře znaly a věděly jsme, co od sebe navzájem očekávat. Během čtvrt roku jsme měly logo i nový vizuální styl, který se od starého částečně lišil a částečně jej přebíral. Současně jsme tvořily web a nový styl komunikace (například způsob, jakým jsou psané texty v newsletterech). Nejnáročnější pak bylo převést veškerou komunikaci na nové domény, emaily a sociální sítě.

4. fáze: finalizace a ladění

Finalizace a ladění v případě tohoto projektu běží stále, protože naučit klienty na nový styl komunikace trvá měsíce i roky. S klientkou dále spolupracuji a na požadavky okolí reagujeme bez problémů za pochodu. I tak se to dá dělat.

Spolupráce s Karlou je pro mě vždy o absolutním spolehnutí se. S ochotou a tvořivostí jí vlastní se vždy nacítí na zadaný úkol. Ať už jde o tvorbu letáků, propagaci na sociálních sítí nebo tvorbu webových stránek, velmi oceňuji, že má vždy snahu vnímat představu klienta a na základě svých odborných zkušeností poradí nejvhodnější řešení, která vždy fungují. Ze svých zkušeností z podnikání jsem se naučila, že marketingová podpora vlastní firmy vyžaduje odborné znalosti, ale také osobní přístup. Toto spojení může Karla nabídnout na 100 %. Díky jejímu poradenství se daří našemu studiu zviditelnit se a oslovovat klienty, které naše služba zajímá.”

— Sára Jana Suchá

ukázky

vy máte vizi,

já ji dokážu ztvárnit

ZA ROK BUDETE RÁDI, ŽE JSTE ZAČALI ZROVNA DNES

PROTOŽE NIC NENÍ NÁHODA.