—tvorba brandu

Případové studie ke každému většímu projektu pro představu jak to vypadá, když se dělá vizuální identita od začátku do konce. Při práci na brandu ctím jedno pravidlo, které asi nejlépe vystihl Rony Plesl v jednom rozhovoru: nestavět si pomníky za peníze klientů. Jde mi o to, aby práce, kterou udělám, sloužila klientovi; aby jí dobře chápali jeho zákazníci, a aby vyjádřila jeho osobnost nebo podnikání, nikoliv můj názor, vkus, nebo dovednosti.

? co je brand? Brand nebo značka je kabátek pro váš produkt. Produkt sám komunikovat neumí, potřebuje barvy, které vyvolají patřičné asociace, potřebuje správná slova, kterými se představí, potřebuje na první dobrou ukázat, co v něm de, a to všechno nakonec symbolizovat v jedné zkratce  logu.

Vizuální identita ke 100. výročí Státní plavební správy. Tento vizuál bude doprovázet komunikaci úřadu po celý rok 2020

více

Lída Dubinská pracuje v marketingu na volné noze jako copywriterka. Chtěla osobní brand, který obstojí i před náročnými klienty.

více

Zavedené pohybové studio v pražských Kobylisích chtělo po letech fungování změnit název i identitu. Majitelka měla jasné požadavky a nepříliš jasnou vizi, jak je vizuálně komunikovat.

(více)

Radua je designérka a sklářka. Chtěla do celé komunikace vdechnout svůj typický styl, který jako první zavedla na svém Instagramu, kde má 25 000 sledujících.

více

Doux jsou domácí dorty. Klientka měla roky zkušeností a jasnou představu, jak komunikovat, takže jsme celou vizuální identitu přizpůsobili její vizi.

(připravuji)

impruvia je nástroj pro dosahování cílů. Klient potřeboval vytvořit celou komunikaci úplně od nuly. Měl připravený promyšlený produkt, ale nevěděl, jak pro něj vytvořit značku

více

ať máte představu jasnou nebo mlhavou, ať jste zkušený podnikatel a víte, co chcete, nebo teprve začínáte, se vším si spolu poradíme.