Ať chcete webové stránky, vizitku, nebo chcete vytvořit svou značku, jsem vám k dispozici.

Vy máte svůj nápad, svou vizi, svůj produkt nebo značku.
Máte určitou představu o tom, jak byste rádi působili navenek.
Já tu představu umím formulovat a přenést jí do reality
– na papír, do webové stránky, do vaší vizuální komunikace.

mé služby

Webové stránky je potřeba umístit na server, připojit k nim doménu, smysluplně je strukturovat, aby byly přehledné, naplnit je tak, aby jejich návštěvník dobře a snadno porozuměl, co mu chceme říct, zabezpečit je proti každodenním útokům, ukázat Google botům, jak je mají vyhledávat, zajistit, aby měly plně funkční mobilní verzi, a navrch tomu všemu dát fazónu, aby to celé nějak vypadalo. Já jsem wordpressář, stránky nepíšu (nekóduji), soustředím se na uživatelskou zkušenost, originální vzhled, ideální optimalizaci a dobře strukturovaný obsah.

 

NA CO SE LIDÉ ČASTO PTAJÍ:

„Potřebuji k vám ještě někoho dalšího, nebo děláte vše sama?“

Webové stránky dělám celé sama, od technických záležitostí po obsah. Pro prezentační stránky to stačí, k náročnějším projektům (např. k eshopům, které potřebují zajistit perfektní výsledky při vyhledávání) je lepší přibrat ještě odborníka na konkrétní požadavek (v případě eshopu například na SEO).

 

CO ZAHRNUJE MOJE SLUŽBA:

  • zajištění hostingu
  • instalace redakčního systému WordPress
  • zajištění domény (úprava DNS, vyhledání ztracených údajů k doméně, změny nameserverů atd)
  • propojení domény s webem
  • zajištění berzečnostního certifikátu SSL
  • návrh struktury stránek
  • úprava i tvorba textů
  • úprava i tvorba obrázků a grafiky
  • vytvoření vizuální identity (více zde), nebo nastavení vzhledu webu podle klientova manuálu
  • kontaktní formuláře
  • základní SEO
  • optimalizace rychlosti
  • zabezpečení
  • analýzy návštěvnosti
  • Cookie notice bar, souhlas se zpracováním osobních údajů u kontaktního formuláře, re-CAPTCHA

Další možnosti řešívám individuálně, stačí se zeptat.

Letáky, vizitky, rollupy, pozvánky, rozvrhy, infografika, ikony, obrázky ve flat designu. Podle grafického manuálu i bez něj.

NA CO SE LIDÉ ČASTO PTAJÍ:

„Jak má vypadat zadání?“

Jakkoliv. Pokud nemáte zkušenosti s tvorbou grafiky, stačí mi znát váš záměr, a sama vás navedu k tomu, co bude potřeba. Prostě pošlete to, co máte, do mailu, a dáme to dohromady.

Značka, brand, firemní identita, vizuální komunikace, říkejme tomu jakkoliv. Jde zkrátka o způsob, jak vyjádřit produkt graficky tak, aby se odlišoval od konkurence, byl rozpoznatelný, dobře se používal a hlavně komunikoval se zákazníkem konkrétním a promyšleným způsobem.

NA CO SE LIDÉ ČASTO PTAJÍ:

„Nevím, okdud začít, jak se to vůbec dělá?“

Princip je jednoduchý  vy znáte dobře svůj produkt, já znám dobře svět vizuální komunikace. Nejdřív se s vaším produktem dobře seznámím a potom navrhnu, jaký vizuální kabátek by mu slušel. Společně to pak posouváme tak, abychom našli řešení, které vám padne a které také bude fungovat komerčně.

 

CO SE VÁM JEŠTĚ MŮŽE HODIT VĚDĚT:

Tvorba vizuální identity je časově náročná, je třeba připravit se na to, že jde o několik měsíců trvající proces.

Položku kreseb a ilustrací přidávám proto, že je je o ní zájem, ale není to mé hlavní zaměření. Mohu něco nakreslit na zakázku, ale má to svá pravidla: kreslím pouze autorsky (to znamená, že zadané téma vyjádřím po svém), a domluva je zcela individuální.

NA CO SE LIDÉ ČASTO PTAJÍ:

„Nakreslíte mi obrázky k webu?“

Ano, ráda. Pracuji s grafickým tabletem a jsem schopná kreslit v různých stylech do vektorových objektů; to znamená, že kresba lze zvětšovat, zmenšovat, upravovat, přebarvovat, zkrátka vytvořit tak, abyste z ní měli opravdu radost. I u digitální kresby kreslím pouze autorsky a použité obrázky mám podepsané.

CO SE VÁM JEŠTĚ MŮŽE HODIT VĚDĚT:

Kreslím na vysokogramážní bavlněný papír, používám technické fixy, které zaručují archivní stálost kresby a neblednou. Když kresbu doplňuji barvami, používám akvarelové barvy. Pro digitální kresbu využívám tablet Wacom Intuos Pro.

Pokud chcete probrat svůj nápad, ale ještě nevíte, zda ho budete uskutečňovat, a pokud ano, tak jak a kdy, můžeme se sejít. Já vám pomohu vaší myšlenku strukturovat a provedu vás základními úvahami, které je třeba ze začátku promyslet.

NA CO SE LIDÉ ČASTO PTAJÍ:

„Jak taková konzultace probíhá?“

Sedneme si, dáme si něco dobrého k pití, a vy začnete povídat, klidně úplně nestrukturovaně, jakou máte vizi. Já se pak ptám; ptám se, kdo jsou vaši zákazníci. Ptám se, jak dlouho nad tím přemýšlíte, jaké máte zkušenosti, v jakém se pohybujete místě, ptám se, co víte o své konkurenci. Řeknu vám, na co můžete v rámci tvorby značky narazit, co lidé zpravidla od takového produktu nebo služby očekávají, jaký způsob prezentace by se k vám mohl hodit, kolik má smysl investovat do webu a vizuální identity, zda vlastně nějakou vizuální identitu vůbec potřebujete, nebo jaká komunikační strategie by vám mohla s vaším podnikáním pomoct. 

CO SE VÁM JEŠTĚ MŮŽE HODIT VĚDĚT:

Konzultace obvykle trvají okolo dvou hodin. 

jak spolupráce se mnou probíhá?

Je to zábavný proces, který lze shrnout do 4 kroků

1. krok

—— seznámení se a pochopení

Nejdřív se spolu sejdeme. Potřebuji poznat vás i váš produkt, porozumět vašemu pohledu na věc. Chci se dobře seznámit s vaším oborem. Abych mohla skutečně pomoct, je nutné pochopit “terén”, na kterém se pohybujete. V tomto kroku využívám své vzdělání kulturního antropologa.

2. krok

—— definice a vymezení

Jakmile pochopím váš obor, můžu vymezit pole, na kterém se lze pohybovat. Definujeme si vaše hodnoty, vymezíme si přesně vaší cílovou skupinu, a té pak budeme připravovat obsah na míru. Tak, aby zcela vystihl vás, a zároveň aby vyšel vstříc potřebám vašich klientů a zákazníků. Být svůj je ta nejlepší značka.

3. krok

—— hledání a tvoření

V rámci vymezeného pole spolu začneme vytvářet vaší komunikaci. Ať už potřebujete nové webové stránky, revitalizaci firemního vizuálu, nebo jen leták či vizitky. Já dělám návrhy, posílám vám je k nahlédnutí, scházíme se, povídáme si, vy komentujete, přidáváte další představy a nápady a společně se postupně dostáváme k výsledku. Je to krásná a kreativní část celé práce.

4. krok

—— finalizace a ladění

Jakmile je vše připravené, pustíme naše společné dílo na světlo. To je doba, kdy získáme zpětnou vazbu, a podle ní pak doladíme detaily. Některé věci vyplouvají a povrch v provozu, protože praxe je leckdy nepředvídatelná. To nám ale nevadí, od toho tu jsem já, sedící za svým počítačem a reagující na potřeby reálného světa, který nás na konci našeho tvoření čeká.

zajímá vás, jak aplikuji 4 kroky spolupráce na konkrétní projekty? Můžete si to přečíst na stránce Tvorba brandu

jmenuji se Karla.

Jsem webdesigner, grafik, kreslíř
a člověk, který se ve svém blogu rád
dělí o zkušenosti s těmi, co to potřebují.