Komunikace. Vizuální, verbální, mezilidská.

 


 

WEBDESIGN | GRAFIKA | MARKETING

Komunikace. Vizuální, verbální, mezilidská. To je to, čím se zabývám, s čím vám mohu pomoci. Používám k tomu jak grafický design, tak řemeslo tiskařské, ale i nástroje marketingu. Je to o intuici, znalostech, praxi i práci. Vy znáte dobře svůj produkt, já vám mohu pomoct pochopit trh, můžu vám říct, co vašemu produktu nejvíc sluší, jak ho ukázat lidem tak, aby si ho všimli, zaujal jej, pochopili ho a koupili si ho.

Nemám ráda "tvrdý" marketing. Posedlost výkonem a chození přes mrtvoly. Myslím, že každému pasuje něco jiného. Některým produktům sluší lidský přístup, jiným zase solidnost a jistá strohost. Produkt je živá věc, ať už jde o výrobek, nebo o službu. Ideální je, když je majitel blízko všem procesům a také svým zákazníkům a klientům, díky čemuž může vdechnout do veškeré komunikace vlastní osobnost.

To, o co se snažím, je ukázat jedinečnost produktu v tom nejlepším světle.


"Když si myslíte, že to můžete udělat, anebo když si myslíte, že to nemůžete udělat, v obou případech máte pravdu."

– Henry Ford

jak namíchat úspěch

kreativita
100%
zájem najít řešení
100%
ego
30%
osobní přísup
90%

MUŠKA JENOM ZLATÁ...

Dosáhnou úspěchu je složitá alchymie. Chce to sílu, vytrvalost, energii, ale také balanc a netlačit na pilu. Správně se rozhodnout. Někdy od něčeho upustit v pravou chvíli, jindy překonat překážky silou. Jak si zrovna situace žádá. Úspěšní lidé často mluví o šestém smyslu, a vědí proč. Podle mě je ale nejmocnější zbraní lehkost. Ne lehkovážnost, že na výsledku tolik nezáleží. Lehkost jako hravost, zvídavost, odvaha a láska k věci. A vědomí, že výsledek se vždy dostaví, i když to třeba není na první pohled vidět.

pro název design karla?

Název jsem si vybrala úplně jednoduše – mé jméno si lidé dobře pamatují, design shrnuje to, čím se zabývám. Jednoduché zapamatovatelné spojení s délkou tak akorát, pro doménu i pro vyslovení. A navíc, křestní jméno mi zůstane navždy, což u příjmení nemusí být nutně pravda.