Komunikace. Vizuální, verbální, mezilidská.

 


 

WEBDESIGNER | GRAFIK | KRESLÍŘ

Komunikace. Vizuální, verbální, mezilidská. To je to, čím se zabývám, s čím vám mohu pomoci. Používám k tomu jak grafický design, tak řemeslo tiskařské, ale i nástroje marketingu. Je to o intuici, znalostech, praxi i práci. Vy znáte dobře svůj produkt, já vám mohu pomoct pochopit trh, můžu vám říct, co vašemu produktu nejvíc sluší, jak ho ukázat lidem tak, aby si ho všimli, zaujal jej, pochopili ho a koupili si ho.

Nemám ráda "tvrdý" marketing. Posedlost výkonem a chození přes mrtvoly. Myslím, že každému pasuje něco jiného. Některým produktům sluší lidský přístup, jiným zase solidnost a jistá strohost. Produkt je živá věc, ať už jde o výrobek, nebo o službu. Ideální je, když je majitel blízko všem procesům a také svým zákazníkům a klientům, díky čemuž může vdechnout do veškeré komunikace vlastní osobnost.

To, o co se snažím, je ukázat jedinečnost produktu v tom nejlepším světle.


"Když si myslíte, že to můžete udělat, anebo když si myslíte, že to nemůžete udělat, v obou případech máte pravdu."

– Henry Ford

| ŘEKLI O MNĚ |

"Karla byla od samého počátku naší spolupráce absolutním jádrem veškerého tvořivého dění. Přestože jsme malé jógové studio, bylo vždy mým záměrem mít jasný, zřetelný, ale přátelský a profesionální marketing, jež se vzájemně prolíná jak do tištěného projevu, tak do online komunikace přes webové rozhraní, FB nebo bannery či další reklamní nosiče.

Karla to vše uchopila do svých rukou s jasným, milým cílem. Měla vždy hluboký vjem jak pro mě, tedy svého klienta i pro ty, kterým jsme informace komunikovali. Za měsíce naší vzájemné kreativní spolupráce Karla tvořila úplně všechno, web byl takovým pomyslným začátkem a sazba skript snad pomyslným koncem. Mezitím velké spektrum další činnosti, jmenuji aspoň letáky, bannery, roll-upy, trička, tužky, bločky, další reklamní předměty. Karla má zcela jasný přehled, o tom co se děje v její branži, jaké jsou trendy a jejich další vývoj."

Veronika Carmanová, Karma Yoga

KDO JSEM JÁ?

Jsem člověk, který žije v Evropě 21. století, což mu umožňuje dělat jen věci, které ho baví, a které mu dávají smysl. Z toho nekonečného množství možností nabízených současnému člověku si já vybírám ty věci, které jsou mi blízké a které mi dělají radost. Pomocí nich formuji svůj život a životní prostor okolo sebe.

Mám ráda nezávislost a volnost. Pracuji na projektech, které pro mne mají hlubší smysl nebo nějaký společenský rozměr, třeba pro neziskové organizace. Úspěch pro mě neznamená postupovat vertikálně, k větším jménům a vyšším cifrám; dávám přednost horizontálnímu směru. Můžu tak lépe kontrolovat etické a ekologické aspekty své participace na každém projektu.

Myslím, že pro práci je důležité, aby se s ní člověk příliš neztotožňoval, aby o ní neopíral svou identitu. Jen tak může zůstat ve vztahu k ní svobodný, rozhodovat se podle toho, co je nejlepší pro ní, ne pro jeho kariéru nebo ego. A také je to jediný způsob, jak zůstat tvůrčí, ať už se potýkáme s úspěchem, nebo neúspěchem. Obojí je totiž veliká výzva.

Abych to shrnula – když jsem přemýšlela o tom, kdo jsem a jak budu budovat svoje podnikání, řekla jsem si: nejsem jen webdesigner. Nejsem jen grafik. Nejsem jen kreslíř. Nejsem ani jenom marketér. Jsem prostě Karla.


 

Jak namíchat úspěch

KREATIVITA
100%
ZÁJEM NAJÍT ŘEŠENÍ
100%
EGO
30%
LEHKOST
90%

MUŠKA JENOM ZLATÁ...

Dosáhnou úspěchu je složitá alchymie. Chce to sílu, vytrvalost, energii, ale také balanc a netlačit na pilu. Správně se rozhodnout. Někdy od něčeho upustit v pravou chvíli, jindy překonat překážky silou. Jak si zrovna situace žádá. Úspěšní lidé často mluví o šestém smyslu, a vědí proč. Podle mě je ale nejmocnější zbraní lehkost. Ne lehkovážnost, že na výsledku tolik nezáleží. Lehkost jako hravost, zvídavost, odvaha a láska k věci. A vědomí, že výsledek se vždy dostaví, i když to třeba není na první pohled vidět.