10 věcí, které jsem se naučila na volné noze

Posted Posted in INSPIRACE

Na volné noze nepřicházíte do zajetého systému, tak jako v zaměstnání, ale vytváříte si ho sami. Nikdy jsem nebyla zaměstnaná. Na vlastní pěst pracuji od roku 2013 (dřív při studiu, nyní už „na plný úvazek“). Za tu dobu jsem se setkala se situacemi, na které mě nikdo nepřipravil, a ze kterých jsem si odnesla poznatky, […]

5 kroků, jak se vypořádat s pracovní chybou

Posted Posted in INSPIRACE

Dělání chyb je přirozenou součástí lidské práce. Když si uvědomíme, že jsou nezbytným vedlejším produktem naší cesty, lze je proměnit ve výhodu Když píšu článek, vycházím ze svých vlastních zkušeností a za to, co říkám, bych dala ruku do ohně. Tady to platí dvojnásobně – chyby jsem za svůj profesní život udělala a musela jsem […]

Co je content marketing a jak ho využít ve svůj prospěch

Posted Posted in MARKETING

Content marketing je způsob, jak zúročit své znalosti i schopnosti a získat důvěru a přízeň zákazníků. Co to je? Content marketing (nebo česky obsahový marketing), je způsob, jak propagovat a budovat značku pomocí tvorby vlastního obsahu. Obsah musí být pro cílovou skupinu relevantní a užitečný nebo zábavný. Cílem content marketingu je zvýšení důvěry vůči značce, […]

9 věcí, které mě zaujaly v dubnu

Posted Posted in 9 VĚCÍ

Pobavilo, potěšilo, poučilo, posunulo. #1 Podle výzkumu Edelman Trust Barometer snižují hoaxy a fake news důvěryhodnost online platforem a sociálních sítí. Důvěra v tradiční novinařinu naopak roste. #2 Stejně tak klesá důvěra vůči Facebooku (klesala už před Cambridge Analytica, kauza pak křivku ještě urychlila), počet uživatelů se však nemění. Akcie nejsilnější sociální sítě jsou tam, kde byly před skandálem. Naše závislost […]

5 věcí, které promyslet, když chcete nový web

Posted Posted in WEBDESIGN

Ať už budete web vytvářet sami, nebo ho plánujete někomu zadat, ušetřete čas i peníze tím, že si nejdřív ujasníte několik věcí Webové stránky vždy něco stojí. Buď jim věnujete váš čas, když je vytváříte sami, nebo peníze, pokud si na ně najdete webdesignéra nebo studio. Je to zkrátka drahé, a tak je dobré být […]

9 věcí, které mě zaujaly v březnu

Posted Posted in 9 VĚCÍ

Pobavilo, potěšilo, poučilo, posunulo. #1 GDPR, GDPR, GDPR. Nemluví se teď o ničem jiném. Vyzkoušela jsem si GDPR kalkulačku, která mi přijde jako nejšikovnější nástroj pro zorientování se ve struktuře problematiky. Z článků, co jsem na tohle téma četla, mi přišel užitečný zejména tento. #2 Facebook a jeho skandál s únikem dat. Nijak mě to nepřekvapuje, to […]

5 tipů pro úspěšný pracovní Facebook

Posted Posted in MARKETING

Jak nepromarnit příležitost oslovit dalším způsobem svou cílovou skupinu? Facebook je užitečným nástrojem komunikace, v tuto chvíli (a asi ještě po nějakou dobu) pro mnoho podnikatelů nezbytný. Je to prostor, kde lze zadarmo – nebo za poměrně nízké náklady – získávat pozornost těch kteří mají zájem o naší službu. Kvalitní práce na sociálních sítích se projeví […]

Webový editor Wix – Výhody a nevýhody

Posted Posted in WEBDESIGN

Recenze celosvětově populárního webového editoru. Pro někoho je vhodný, jiný by se měl poohlédnout spíše v oblasti open sourců. Ve Wixu jsem udělala šest stránek různého ražení, takže jsem si mohla vyzkoušet v provozu několik jeho hlavních aplikací. Pro začátek je vhodné říct, že Wix je WYSIWYG (What You See Is What You Get) editor, takže je […]

9 věcí, které mě zaujaly v únoru

Posted Leave a commentPosted in 9 VĚCÍ

Pobavilo, potěšilo, poučilo, posunulo. #1 Marketéři hlásí: Zaměřte pozornost na InstaStories! Proč? Za málo práce lze získat zajímavá data, poznat své nejvěrnější fanoušky, udržovat každodenní kontakt a vytvářet dojem autenticity. #2 Coca Cola a její dupačkový marketing okolo olympiády, co se odehrával na sociálních sítích. #3 Reklama na pera Pilot! A pak taky dojemný Březňák s Amerikou od Lucie. #4 […]