5 tipů, jak vylepšit své pracovní sociální sítě

Posted Posted in KOMUNIKACE

Kontakt se zákazníky přes sociální sítě je důležitou součástí komunikace, proto je dobré ujasnit si pár věcí V současnosti lidé často komunikují s firmami prostřednictvím sociálních sítí. Je to pro ně pohodlné a rychlé. Pro vás to přináší šanci poznat své zákazníky lépe, zvýšit jejich náklonnost a důvěru, upevnit svojí pozici a zároveň působit „lidštěji“. Mnoho podnikatelů […]

9 věcí, které mě zaujaly v červnu

Posted Posted in 9 VĚCÍ

Pobavilo, potěšilo, poučilo, posunulo. #1 Nic mě v červnu nepobavilo tolik, jako časopis Faktor Soukup, ve kterém mediální magnát Jaroslav Soukup dělá rozhovor s Jaroslavem Soukupem – tedy sám se sebou. Ukázka bezskrupulózního vydělávání na tom, v jak nešťastném stavu je nálada ve společnosti. Nebojím se říct, že tohle snad nemá ve světe obdoby. Bulvár je proti tomu […]

5 pracovních rad, které neposlouchat

Posted Posted in WILD WEST 2.0

Kdo nic nedělá, nic nezkazí. Ale rád radí!  Někdy je rada nad zlato, někdy je nejlepší radou raději neposlouchat – čas strávený naplňováním špatné rady, nám nikdo nevrátí Znám hodně podnikajících lidí a vím přesně, co řeší. Jejich produkt je skoro jako jejich dítě a každá kritika nebo nevyžádaná rada je, jakkoliv jsou profesionální, trochu […]

8 momentů každodenního života, ve kterých lze hledat inspiraci

Posted Posted in INSPIRACE

Inspiraci, kterou ve svém životě potřebujeme všichni, můžeme nalézt i během plnění každodenních povinností Někdy se stane, že se člověk na něco podívá a najednou ho něco napadne – řešení pracovního problému, projektu nebo nějaké životní otázky. Taková forma inspirace je nejlepší, ale je náhodná. Myslím, že zásobovat svojí duši zajímavým materiálem je důležité nejen pro […]

5 zásad pro úspěšný newsletter

Posted Posted in MARKETING

Mailing bude i nadále důležitým nástrojem marketingu velkých i malých podnikatelů a firem Newsletter není nic jiného než reklamní leták do schránky. Jen není papírový, ale elektronický, a nepadá do plechové skřínky, ale do emailového klienta. Většina lidí obdrží několik newsletterů denně. Prosadit své sdělení je v tom množství tak trochu boj o zrno. Proto není […]

5 věcí, které zkontrolovat na svém webu

Posted Posted in WEBDESIGN

5 chyb, které mohou snadno uškodit, ale které lze snadno napravit   Drobné chyby, kterých si sami často nevšimneme, nebo jim, zahlceni provozem svého podnikání, nepřisuzujeme velkou váhu. Ty mohou zbytečně snižovat důvěryhodnost našich stránek a s ní i celé naší práce. Přitom je lze snadno napravit. Pozornost, kterou jim věnujeme, se mnohokrát vrátí. Zaúkolujte tedy […]

9 věcí, které mě zaujaly v květnu

Posted Posted in 9 VĚCÍ

Pobavilo, potěšilo, poučilo, posunulo. #1 Bára Nesvatbová odchází z Harper´s Bazaaru. Podle mě si díky jejímu vedení magazín držel dlouhodobou kvalitu – z módních magazínů a časopisů pro ženy asi jako jediný na českém trhu. Oceňuji, že Bazaar nikdy nepropadl instagramové hysterii (jako např. Elle, ve kterém snad na každé druhé stránce čtu o profilech, které MUSÍM […]

10 věcí, které jsem se naučila na volné noze

Posted Posted in INSPIRACE

Na volné noze nepřicházíte do zajetého systému, tak jako v zaměstnání, ale vytváříte si ho sami. Nikdy jsem nebyla zaměstnaná. Na vlastní pěst pracuji od roku 2013 (dřív při studiu, nyní už „na plný úvazek“). Za tu dobu jsem se setkala se situacemi, na které mě nikdo nepřipravil, a ze kterých jsem si odnesla poznatky, […]

5 kroků, jak se vypořádat s pracovní chybou

Posted Posted in INSPIRACE

Dělání chyb je přirozenou součástí lidské práce. Když si uvědomíme, že jsou nezbytným vedlejším produktem naší cesty, lze je proměnit ve výhodu Když píšu článek, vycházím ze svých vlastních zkušeností a za to, co říkám, bych dala ruku do ohně. Tady to platí dvojnásobně – chyby jsem za svůj profesní život udělala a musela jsem […]

Co je content marketing a jak ho využít ve svůj prospěch

Posted Posted in MARKETING

Content marketing je způsob, jak zúročit své znalosti i schopnosti a získat důvěru a přízeň zákazníků. Co to je? Content marketing (nebo česky obsahový marketing), je způsob, jak propagovat a budovat značku pomocí tvorby vlastního obsahu. Obsah musí být pro cílovou skupinu relevantní a užitečný nebo zábavný. Cílem content marketingu je zvýšení důvěry vůči značce, […]