má práce

To, co mě motivuje k práci, je důvěra lidí, pro které pracuji.

webdesign

Mojí nejsilnější stránkou ohledně front end webdesignu, je schopnost strukturovat obsah. Rozdistribuovat informace po stránce tak, aby se objevovaly v pravou chvíli, to je to nejdůležitější. Strukturu doplnit vhodným designem a funkční stránky jsou na světě.

“Spolupráce s Karlou je pro mě vždy o absolutním spolehnutí se. S ochotou a tvořivostí jí vlastní se vždy nacítí na zadaný úkol. Ať už jde o tvorbu letáků, propagaci na sociálních sítí nebo tvorbu webových stránek, velmi oceňuji, že má vždy snahu vnímat představu klienta a na základě svých odborných zkušeností poradí nejvhodnější řešení, která vždy fungují. Ze svých zkušeností z podnikání jsem se naučila, že marketingová podpora vlastní firmy vyžaduje odborné znalosti, ale také osobní přístup. Toto spojení může Karla nabídnout na
100 %. Díky jejímu poradenství se daří našemu studiu zviditelnit se a oslovovat klienty, které naše služba zajímá.”

Jana Sára Suchá
Studio Můj Pohyb

grafika

Letáky, vizitky, plakáty. Rollupy, bannery, newslettery. To vše vytvářím pro své klienty, a to buď podle jejich značky, když jí mají, anebo podle jejich přání a představ, když jí nemají.

“Karla je velmi talentovaná mladá dáma, se kterou se mi skvěle spolupracuje. Je rychlá, pečlivá a milá. Jsem s její prací vždy moc spokojená.”

Jitka Červenková
Kosmetika Jitka Červenková

Můj blog

RADY, TIPY, ZKUŠENOSTI, INSPIRACE, TRENDY

Zorientujte se ve světě internetu a sociálních sítí za pár chvil strávených s kafem nad článkem.

Ušetřený čas použijte na věci, co se odehrávají mimo obrazovky počítačů.

“Karla byla od samého počátku naší spolupráce absolutním jádrem veškerého tvořivého dění. Přestože jsme malé jógové studio, bylo vždy mým záměrem mít jasný, zřetelný, ale přátelský a profesionální marketing, jež se vzájemně prolíná jak do tištěného projevu, tak do online komunikace přes webové rozhraní, FB nebo bannery či další reklamní nosiče.

Karla to vše uchopila do svých rukou s jasným, milým cílem. Měla vždy hluboký vjem jak pro mě, tedy svého klienta i pro ty, kterým jsme informace komunikovali. Za měsíce naší vzájemné kreativní spolupráce Karla tvořila úplně všechno, web byl takovým pomyslným začátkem a sazba skript snad pomyslným koncem. Mezitím velké spektrum další činnosti, jmenuji aspoň letáky, bannery, roll-upy, trička, tužky, bločky, další reklamní předměty. Karla má zcela jasný přehled, o tom co se děje v její branži, jaké jsou trendy a jejich další vývoj.”

Veronika Carmanová, Karma Yoga

vizuály

Vizuální komunikace znamená vytvořit celý komplex barev, fontů a stylu fotek, který obleče váš nápad nebo značku do rozpoznatelného kabátku, kterému se také může říkat brand. Díky brandu má značka svou komunikaci naprosto pod kontrolou.

Právě probíhající rebranding Studia Beyond na studio Můj Pohyb. Web, outdoorové bannery, letáky, vizitky.

Pro studio Karma Yoga jsem pracovala dva roky, a během té doby jsem kompletně revitalizovala jeho vizuální identitu. Nyní už je Karma Yoga v rukách jiné kolegyně grafičky, takže to, jak s vizuálem naloží, je na ní 🙂

A samozřejmě, svůj vlastní vizuál jsem si vytvářela sama.

Pokud máte vizi, je čas jí uskutečnit. Napište mi, a vymyslíme jak.

Pin It on Pinterest