VIZUÁLNÍ IDENTITA Můj Pohyb Zavedené pohybové studio v pražských Kobylisích chtělo po letech fungování změnit název i identitu. Majitelka měla jasné požadavky a nepříliš jasnou vizi, jak je vizuálně komunikovat. průběh reference ukázky produkt pohybové studio úkol...
VIZUÁLNÍ IDENTITA Radua Crystal Radua je designérka a sklářka. Chtěla do celé komunikace vdechnout svůj typický styl, který jako první zavedla na svém Instagramu, kde má téměř 50 000 sledujících. průběh reference ukázky produkt české sklo úkol vytvořit značku podle...
VIZUÁLNÍ IDENTITA impruvia impruvia je nástroj pro dosahování cílů. Klientky potřebovaly vytvořit celou komunikaci úplně od nuly. Měly připravený promyšlený produkt, ale nevěděly, jak pro něj vytvořit značku. A to je přesně má práce. průběh reference ukázky produkt...
vizuální identita. Případové studie pro představu jak to vypadá, když se dělá vizuální identita od začátku do konce. Nina je holčička, která trpí spinální svalovou atrofií. Její rodiče vybírají prostředky na její léčbu, a požádali mě o vytvoření vizuální identity, ze...
webdesign. Webové stránky jsou jádrem celé vizuální komunikace. Nabízejí největší prostor komunikovat zákazníkům produkt – vytvořit strukturu informace přesně podle potřeby sdělení a ve správných momentech servírovat to podstatné. Webové stránky, které vytvářím, jsou...
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.